3 Poäng eller inget ?

Idag åker Malmö Redhawks till Umeå för att spela match mot Björklöven. Vi ska se Richard-Demen-Willaume (RDW) spela sin tredje match i Malmö tröjan blir det en succé eller en flopp? Jag tror på RDW han har börjat riktigt bra i malmö tröjan hoppas han gör målet idag sen kanske han öser in mål de sista matcherna? Jag känner på mig att det är Söderberg och Urbas dag idag!

Saker som ska förbättras..



POWERPLAY
Tycker vi ska bli mer farliga i powerplayer sen löser sig allt!

UTVISNINGARNA

Har varit många matcher där e onödiga utvisningar måste skärpa sig.

-


Jag tror på malmö idag ! Laget idag är -


Markus Svensson (Johan Svensson)

 
Richard Demén-Willaume – Carl Söderberg – Jan Urbas
Robin Weihager – Fredrik Eriksson

Tomas Larsson – Marcus Olsson – Donald MacLean
Patrik Hersley – Anton Blomqvist

Nichlas Hardt – Morten Green – Thomas Wallgren
Jesper Damgaard – Sebastian Ström

Victor Svensson – Vakant – Lucas Sandström


MOT KVALSERIEN MOT ELITEN NU KÖR VI MALMÖ!


Kommentarer
Postat av: nico

fett najs

2010-02-02 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0