Gameday!!

Idag är det dags för match vi ska ha tre poäng med oss och det ska bli riktigt viktigt och kul att se !


Spelar Trellie i morgon?

Jag tror kanske det för hans hjärnskakning är borta och han har kört några isträningar.

Spelar Öhman i morgon?

Nej tror inte det tror han e på Landskamp tror jag är inte säker.

Står Mackan i morgon?

Ja det gör han som sakt inget är säkert ju men jag skulle tro det!!

Vad tror du om matchen i morgon?

Tror MIF vinner med 5-3 tror jag att jag skrev sist med så Demén gör ett mål i morgon och Jan Urbas gör TVÅ!

Dyk då?

Han gör comeback nästa vecka ska bli skit roligt och se på!


Kommentarer
Postat av: Gikaah

Vi ska fan ta dom :O Malmö ska ha 3 poäng !!



jag tror på 4-2 till malmö:D<3

2010-02-07 @ 15:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0