I morgon är det dags!

Imorgon är det dags för match hemma mot Västerås och vi ska vinna vår 8de segern i rad.

Jag hoppas det kommer dubblet så många i publiken än hur det var igår för vi ska stötta vårt Malmö Redhawks.

Med en match mer spelat än Växjö så gäller det och ta 3 poäng i morgon för att bevisa att vi kan klara oss i Kvalserien och det hoppas jag att alla Malmö fans vet om.

Laget i morgon då?

Jag tror det kommer att bli samma lag som spelade igår mot Oskarshamn.

Jag är inte säker om Öhman/Trellie ska spela i morgon jag tror inte det jag tror dem spelar nästa vecka det är då Sebastian Dyk kommer tillbaka.

Jag tippar på att matcherna slutar såhär i morgon.

Troja/Ljungby - Bofors 1-3

AIK - Almtuna 4-2

Sundsvall - Växjö 0-3

Malmö - Västerås 5-3

Björklöven - Borås 1-2 efter straffar

MEN jag hoppas på att det blir såhär:

TROJA VINST

AIK - ALMTUNA LIKA

SUNDSVALL VINST

MALMÖ VINST

BJÖRKLÖVEN VINST


 

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ VICTOR ÖHMAN TILL ÅRETS BÄSTA JUNIOR!!
http://www.hockeyallsvenskan.se/nyheter/2010/2/nu-avgors-guldgallret-rosta-pa-basta-junioren


Kommentarer
Postat av: Erika

Nu ser vi till och vinner 8:e raka segern imorgon!:)

2010-02-06 @ 14:36:41
URL: http://malmoredhawksbruden.blogg.se/
Postat av: Gikah

Doom ska vinna dettta vi stöttar dom :) men vi har den bästa målvakten:D<3 men KÄMPA MALMÖ vii ska taa doom!!((:

2010-02-06 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0