Nya tag.

I måndags så blev 8 raka vinster spräck.
Idag börjar vi om på en ny kula så idag tar vi emot Bofors.
Hoppas Johan Svensson får vakta målet idag sammtidigt vi kan vila Markus Svensson till Leksand och Växjö matcherna.

Jag tror på att Malmö vinner med 4-2
Målskyttarna är:

1 Urbas
2 Wallgren
3 Söderberg
4 Demén

Jag tycker att Demén måste bevisa mer att han har spelat i Elitserien det ser inte alls ut som det just nu.
PowerPlay måste bli bättre. Det är bra men jag vet att vi kan fixa så det blir bättre.
Byta straffläggare NU!
Ska man ändra kedjor inför denna match mot Bofors?

Annars hoppas jag att vi vinner o krossar efter det som hände i måndags!

 MOTKVALSERIEN MOT ELITSERIEN NU KÖR VI MALMÖÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0